Αναλυτική περιγραφή Xenios

Αποτελεί την παλιότερη εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας με pc αυτή κάλυψε ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στο χώρο αυτό, δίνοντας στον σύγχρονο επιχειρηματία μια μοναδική λύση στη μηχανογράφησή του. Επίσης παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης και αποτελεσματικής ενημέρωσης και ελέγχου. Συνδυάζει τη χρήση της τεχνολογίας με την ευχρηστία και καλύπτει πλήρως τις ιδιαιτερότητες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων εστίασης.

Το όλο σύστημα αποτελείται από το πρόγραμμα διαχείρισης που είναι ανεπτυγμένο σε περιβάλλον Windows 7 & Windows 10 και το πρόγραμμα των ασύρματων φορητών τερματικών το οποίο τρέχει σε μηχανήματα με λειτουργικό Android,iOS.

Η τιμή του λογισμικού για το PC ανέρχεται στα 500€. Περιλαμβάνει το Xenios (Front Office System και Back Office System). Για κάθε PDA η άδεια χρήσης ανέρχεται στα 200€. Δε χρειάζεται ανανέωση της άδειας χρήσης.

Μαζί με το λογισμικό δίνονται δωρεάν και εγχειρίδια εκμάθησης. Περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση πάνω στο συγκεκριμένο λογισμικό.

Το Xenios δεν είναι μόνο ένα λογισμικό παραγγελιοληψίας. Είναι ένα εργαλείο στα χέρια του επαγγελματία, που του προσφέρει υπηρεσίες στατιστικών στοιχείων, στοιχεία απαραίτητα για την καλή λειτουργία και τη σωστή ανάπτυξη της επιχείρησης.

Η εφαρμογή Xenios παρακολουθεί:
- Διαχείριση τραπεζιών, παραγγελιών, Αρχείο σερβιτόρων, Αρχείο πελατών.
- Έκδοση παραγγελιών. Διαχείριση μερίδων-αναλώσεις, διαχείριση ειδών
- Διαχείριση προμηθευτών. Έκδοση παραστατικών. Επίπεδα ασφαλείας.
- Σύνδεση με διαχείριση αποθήκης (αναλώσεις Α' υλών - συνταγές).

Τεχνικές δυνατότητες Xenios

Το λογισμικό χρησιμοποιεί βάση δεδομένων MySQL.
Η αξιοποίηση σύγχρονης βάσης δεδομένων δίνει ταχύτητα στο λογισμικό, αξιοπιστία και ασφάλεια.

Ελάχιστες τεχνικές προϋποθέσεις:
- Η/Υ με επεξεργαστή Core i3, μνήμη RAM 8GB, σκληρός δίσκος SSD.
- Ποντίκι - πληκτρολόγιο.

Απεριόριστη σύνδεση SmartPhone Android, IOS.
Συμβατό με Android, iOS.

Αυτοματισμοί:
-Σύνδεση του προγράμματος με PDA (φορητά τερματικά):
-Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό: Αυτόματα εκδίδονται αποδείξεις, εάν βέβαια επιλέξουμε να εκδοθεί απόδειξη.

Με το Back office System παίρνουμε αναφορές για:
- Τα Υπόλοιπα αποθήκης.
- Αναφορές Πωλήσεων.
- Cash flows.
- Πωλήσεις ανά χειριστή.
- Εκπτώσεις - ακυρωτικά - ιδιοκατανάλωση
- Τιμοκατάλογο.
Επίσης από το Back office system:
- Τροποποιούμε τον κατάλογο.
- Δημιουργούμε υπαλλήλους.
- Εισάγουμε τις προμήθεις του μαγαζιού.
- Δημιουργία και τροποποίηση τραπεζιών.

Δυνατότητες:
- Εισαγωγή δεδομένων από πληκτρολόγιο: Ο χρήστης χειρίζεται το πρόγραμμα με πληκτρολόγιο και ποντίκι
- Εισαγωγή δεδομένων από Οθόνη Αφής: Δε χρειάζεται γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Απλώς επιλέγουμε τις λειτουργίες και τα προϊόντα που θέλουμε.
- Κάτοψη μαγαζιού: Τα τραπέζια μας μπορεί να τα βλέπουμε στη σειρά ή να δημιουργήσουμε ακριβώς την κάτοψη των τραπεζιών του μαγαζιού μας (μόνο από το pc ή από Tablet μεγάλου μεγέθους).
- Παρακολούθηση των τραπεζιών ή των χώρων δουλειάς: Μπορούμε να διακρίνουμε τα τραπέζια που έχουμε πάρει παραγγελία, ή που έχουμε εξυπηρετήσει, τα τραπέζια που είναι διαθέσιμα.

- Εκτύπωση παραγγελίας: Υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές. Η εκτύπωση δε γίνεται αναγκαστικά με βάση τη σειρά που δόθηκαν οι παραγγελίες από τους πελάτες, αλλά με τη σειρά που θέλει ο χειριστής του προγράμματος. Προαιρετική είναι και η εκτύπωση σε κάθε παραγγελία με Bar Code. Η εκτυπώσεις γίνονται με μεγάλα γράμματα και καθαρά, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στην ανάγνωσή τους. Ανάλογα με την προτίμηση του πελάτη μπορούμε να εκδώσουμε για κάθε παραγγελία το εκάστοτε παραστατικό. Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο, Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών, Απόδειξη Λιανικής Πωλήσεως, Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών, Δελτίο Εσωτερικής Διακίνησης και Απόδειξη Λιανικής Πωλήσεων Αυτοπαράδοσης. Η εκτύπωση απόδειξης προαιρετικά κόβεται από την ταμειακή μηχανή ή από τους εκτυπωτές μας.
- Δυνατότητα άμεσης έκδοσης και αποστολής παραστατικών στο MyData.
- Πλήρης έλεγχος των παραγγελιών: Κάθε στιγμή ο υπεύθυνος μπορεί να μάθει, πόσες και ποιες παραγγελίες. ετοιμάζονται, πόσες παραγγελίες παραδόθηκαν.

- Συνταγές και γεύσεις για κάθε είδος: Το Xenios μας δίνει τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια της διαμόρφωσης παραγγελίας να επιλέξουμε πάνω σε ένα Extras κατηγορίας καταλόγου, όπως βασικά συστατικά, συστατικά συνταγής, αλλά και συστατικά που δίνουν μία διαφορετική γεύση στο είδος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίοι περιορισμοί προς αποφυγή λαθών. Για παράδειγμα δεν μπορούμε να παραγγείλουμε σαγανάκι χωρίς τυρί.
- Ταυτόχρονη παρακολούθηση πολλών τιμοκατάλογων: Εάν στον ίδιο χώρο έχουμε bar και εστιατόριο, μπορούμε ταυτόχρονα να διαχειριστούμε με το ίδιο πρόγραμμα και τους δύο χώρους δουλειάς και τα διαφορετικά menu που έχουν αυτοί οι χώροι. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως πρόβλημα.
- Δυνατότητα κεράσματος: Μόνο με τον δικαίωμα του αρμόδιου για κεράσματα (υπεύθυνος επιχείρησης) υπάρχει η δυνατότητα για κέρασμα από ένα τραπέζι σε ένα άλλο.

Λειτουργίες Τραπεζιών.
-Πολλαπλές περιοχές τραπεζιών.
-Πολλαπλές περιοχές εκτυπώσεων.
-Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά περιοχή.
-Κατηγορίες – υποκατηγορίες - έξτρα.
-Κεράσματα – ιδιοκαταναλώσεις.
-Εξόφληση με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.
-Μερική εξόφληση τραπεζιών.
-Ομαδοποίηση παραγγελίας.
-Μερική μεταφορά προϊόντων.
-Μεταφορά και ένωση τραπεζιών.
-Δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου.
-Διαχείριση αποθήκης.
-Ένδειξη κατάστασης τραπεζίου(ανοιχτό – πληρωμένο κτλ.)
-Πάγιο για κάθε χρήστη(προαιρετικό.)
-Check In – Check Out χρηστών(προαιρετικό.)

Λειτουργίες Delivery - TakeAway.
-Αναγνώριση κλήσεων (τυπικά τηλέφωνα – τηλεφωνικά κέντρα.)
-Χάρτες.
-Τοποθέτηση ορίων.
-Ένδειξη καθυστερημένων παραγγελιών.
-Ανάληψη διανομών από Barcode.
-Πάγιο για κάθε διανομέα(προαιρετικό.)
-Check In – Check Out διανομών(προαιρετικό).


Δοκιμαστική Έκδοση Xenios ( Demo )

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν